Zwrot produktów i odstąpienie od umowy


Możesz zrezygnować z towaru kupionego w sklepie www.londonhill.com..pl bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty odebrania przesyłki z towarem. Masz dwie opcje zwrotu. Wybierz metodę, która jest dla Ciebie wygodniejsza.

ZWROT W SKLEPIE STACJONARNYM LONDON HILL:

  1. Wybierz sklep LONDON HILL, w którym chcesz dokonać zwrotu.

  2. Udaj się do sklepu wraz z towarem i dowodem zakupu. Na miejscu dopełnisz wszelkich formalności.

ZWROT DROGĄ WYSYŁKOWĄ:

  1. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Możesz skorzystać ze wzoru, który otrzymałeś razem z przesyłką lub pobrać wzór formularza (ściągnij dokument w PDF).

  2. Towar wraz z dowodem zakupu (np. paragonem fiskalnym lub fakturą) odeślij na podany poniżej adres. Jeżeli nie przesłałeś wcześniej oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, dołącz go do zwracanego towaru. Ponosisz bezpośrednie koszty odstąpienia od umowy (koszt odesłania towaru).

  3. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Jeżeli chcesz otrzymać zwrot na rachunek bankowy, prosimy o wskazanie numeru rachunku, na który wykonamy przelew.

  4. Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży.

  5. Koszty odesłania wymienianego towaru pokrywa klient.

  6. Wymieniane produkty prosimy kierować na adres:

CH. PTAK NOWA HALA G Box 28
LONDON HILL
ul. Dąbrowskiego 1,
95-030 Rzgów

REKLAMACJE

W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji dostępnego na stronie internetowej sklepu internetowego lub zgłoszenie reklamacji osobiście w jednym z salonów LONDON HILL ( w zakładce SALONY sprawdź lokalizacje naszych sklepów).


Prosimy o wydrukowanie i podpisanie wypełnionego formularza reklamacji bądź też oświadczenia o składanej reklamacji.


W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: info.londonhill@gmail.com

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:

CH. PTAK NOWA HALA G Box 28
LONDON HILL
ul. Dąbrowskiego 1,
95-030 Rzgów

albo złożyć osobiście w jednym ze sklepów marki LONDON HILL, (zobacz gdzie się znajdują w zakładce SALONY na stronie internetowej).


Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji Towaru. O wyniku rozpatrzenia reklamacji zostaną Państwo powiadomieni SMS-em, drogą mailową lub pisemnie. Dla celów usprawnienia procesu reklamacji Klient powinien przekazać Towar Sprzedawcy wraz z formularzem reklamacji / oświadczeniem o składanej reklamacji.